NYHETER

NYHETSBREV

Här kan du ta del av våra Nyhetsbrev och även prenumerera på dem.

NORDISK FÖRSKOLAS MEDVERKAN VID KONFERENSER

Här kan ni ta del av de konferenser som Nordisk förskola medverkar och har medverkat i.

KONFERENSER

Nordisk förskola bjuder in till den årliga konferensen för förskole/dagtillbud/ barnehage ledare den 28-29 april 2022 på Island. Konferensen är helt kostnadsfri och erbjuds både digitalt och på plats. Se mer information under Konferenser.

PRESSRELEASER

Här kan du ta del av pressreleaser.

ARTIKLAR

Här kan du ta del av de artiklar och tidskrifter som Nordisk förskola är publicerad i.

COVID-19

Nordisk förskola följer de restriktioner och riktlinjer som de nordiska folkhälsomyndigheterna beslutar om gällande Covid19.